Obserwatorzy

niedziela, 16 maja 2010

Sweter rozpinany - na drutach



Na drutach mam teraz rozpinany sweter dla K. Wzór jest ze SWETRÓW nr 3 /2010 model 14.Natomiast fason nie - bo to najzwyklejszy swetewrek z zaokrąglonym dekoltem, zapinany na mnóstwo guzików (jeszcze nie wiem na ile).
Wz ór jest azurowy, z tych, co to się liczy w obie strony,
ale chociaz nie trzeba patrzeć na schemat.
Zaden z tych kolorów nie oddaje prawdziwej barwy swetra, najblizsze jest tło drugiego zdjęcia.

Było kilka pytań o mantylkę.Podam przepis, gdy uda mi się ją od nowa rozliczyć. Nie mam jej chwilowo w domu. Jeśli dobrze pamiętam zaczynało się od 460 oczek, , 20 rzedów ściągacza, kilka "rowków" francuskiego - od razu, w pierwszym rzędzie francuskiego kazde 4.i 5. oczko przerobić razem. Na tym to polegało... No, musicie chwilę wytrzymać, nie pamiętam wszystkiego.

Bardzxo dziękuję tym, którzy tu zaglądają, a jeszcze bardziej tym, którzy znajdują chwilkę, by napisać komentarz, bodaj najskromniejszy. Mam jeszcze kłopoty z moderowaniem. Nie wiem, do jakiego posta jest komentarz. Ostatnio "ukradło" mi komentarz Roberta i teraz boję się ,ze autor (ka) źle o mnie pomyśli.
I jeszcz przyznam się, ze przez zagapienie się napisałam niedawno komentarz na znanym blogu do posta z 2008 roku......

1 komentarz:

  1. Ja bardzo chcę nauczyć się roić na drutach eleganckie sweterki damskie, jakie mnie to zrobić, bo w ogóle na razie nie umiem pracować na drutach.

    OdpowiedzUsuń