Obserwatorzy

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Prezent od Kankanki.A nawet dwa.


Dostałam takie oto śliczności!Po prostu śliczności!!!
No niby nic, niby tylko dwie fajne kokoszki. A może kurczaki . Jak kto woli.
Za to radości pełne mieszkanie!
Super zabawa!
 Kankanko - są fantastyczne!
Bardzo dziękuję za wspaniałą niespodziankę!

Tak się kokosiły na kanapie.


A tu już w kuchni.Najwyraźniej szukały sobie miejsca...

Całkiem nie jest powiedziane, ze  go znalazły!

W każdym razie są super kokoszkami! I idealnie pasują kolorystycznie.

Kankanko - bezmiar uśmiechów dla Ciebie!

Posted by Picasa

17 komentarzy:

  1. są prześliczne te kuraki, pewnie zasłużyłaś na tak wspaniały prezent ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego że się cieszysz ,są śliczne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozlazły się te kury po całym necie . Dopiero co podziwiałam potężne stado , ba cala kurza fermę u Kankanki a już tutaj są . Piękne i w mój ulubiony motyw ,stokrotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anna, Anka, 3nereida

    Właśnie mówię Wam, że taki dwie maskoteczki a radości pełna chałupa! W zasadzie można nimi za gorące ucha gara chwycić.Ale gdzie ja takie wspaniałe kokoszeczki do gara będę...!Grzędy im raczej poszukam.Albo inne c-u-ś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakte cudne ptactwo się do ciebie zleciało!
    przydał by sie pastuszek

    OdpowiedzUsuń
  6. Agajaw, Oaza

    Kurki mi szepczą, że im faceta brakuje! Ale historia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyglądają , piękne prezenty :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ślicznego prezenciku - kurki, jak widzę, już się zadomowiły na dobre :o))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kurki Kankanki. :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz i ja jestem w gronie szczęśliwych posiadaczy cud-kuro-łapek od Anki-Kankanki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Theyooka, Bean, Kryniafu, Aniarozella

    No i o ten uśmiech właśnie chodzi!
    Wszystkiego dobrego dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kokoszki chociaż nie w groszki,
    tylko kwiatuszki zdobią ich brzuszki :)


    A tak jakoś mi sie rymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszka M., Eve-jank

    Absolutnie przesympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie kureczki!Pozdraiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucynka

    Mogę tylko przytaknąć.

    OdpowiedzUsuń