Obserwatorzy

sobota, 8 stycznia 2011

Sweter damski zrobiony na drutach



No i jest pierwszy w tym roku, zrobiony na drutach, ręcznie, sportowy sweter dla mojej K.Jeśli K. go zaakceptuje - co niekoniecznie jest takie oczywiste - może dodam jeszcze zdjęcia właścicielki w sweterku.
Prawdę powiedziawszy jestem z niego średnio zadowolona. Pierwotna wersja,  sięgająca 7 listopada 2010 zakładała, ze będą to "srebrne kryształki lodu" - tak miał się sweterek kojarzyć..Tymczasem skąpa ilość włóczki i jednocześnie włóczkochłonny wzór spowodowały, że ...jest, co widać.
Sweter waży ponad 40 dag..
Robiłam drutami nr 3.
Włóczki różne, o długości zbliżonej do 300 m w 10 dag.
Wzór podstawowy to ściągacz * 2 o.l.1o.p.2 o.l. 3 o.p.* w 1,2 i 3 rz.. W rzędzie 4. - po prawej stronie roboty wszystkie oczka lewe.
Sweter ma rozmiar zbliżony do 42-44 i jest stosunkowo długi (bo do spodni), ale to jednak nie tunika.

==============================================

Bardzo dziękuję wszystkim moim czytelniczkom i komentatorkom.
Wasze ciepłe słowa są dla mnie ogromną radością .
Wielekroć czytam je z wielkim wzruszeniem.

Dziękuję, że jesteście! 
================================================= 

Ps.Jak widać moja K. pozwoliła się włożyć w sweterek. 

===========================================


 
 

36 komentarzy:

  1. Sweterek bardzo ładny napewno się spodoba.pozdrawiam Anka-:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek i pomysł na wykorzystanie resztek różnych włóczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany sweter. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny sweter! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swetra nie będę chwalić, a co tam, on bez chwalenia ładny;-)
    Elu, piszę tutaj, bo mój blog mąż czyta... ja z nim mam tak,że wkurzam się gdy on za często opowiada jaka jestem ładna i jak mu się podobam (to drugie wolę). Nawet wtedy, gdy patrzeć na siebie nie mogę. Podpowiadać więc nie mam co;-) Tak sobie po prostu napisałam,chciałam napisać,że kremy ekstra, ale...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Kolorystycznie super. Widać serce włożone w pracę i wprawną rękę mistrzyni.

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę ze paski jednak na topie, gdzie nie zerknę tam sweterki urokliwe w paseczki, chyba i ja wyciągnę resztki włóczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweterek ;-)) Kolorek bardzo mi się podoba ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przyjemny sweterek. Ciekawe jak będzie wyglądał z osobą w środku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udany! Elu, ładnie skomponowałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sweterek. Jesteś niesamowita. Jak Ty musisz szybko machać tymi drutami -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek bardzo ładny,szybko Ci idzie to machanie drutami,nie dziwi nazwa Twojego bloga:).Nie parzą Cię te druty aby?:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek świetny i z całą pewnością przypadł do gustu Twojej "K" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle u ciebie . Pieknie . A tempo to ty masz na dwóch .

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieto, kiedy Ty to robisz??? Dziś dopiero 8 stycznia, a Ty już masz gotowy sweter!!!Sweterek jest ładny i pomysłowy. Ale gdybym to ja robiła, to w życiu nie wyszłyby mi paski na gorsie zgodne z tymi na rękawach.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani K. swietnie wyglada w tym sweterku. Znaczy sie, ze juz sweterek jest Jej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tajemnicza modelka pięknie się prezentuje w równie pięknym sweterku.
    Kolor sweterka rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  18. Anka, tojatenia, Janeczka,Mila

    Dziękuję za ciepłe słowa, ale ten sweter to jednak nie są Himalaje! I ja to , niestety, wiem...

    OdpowiedzUsuń
  19. Basieńko
    - teraz to ja Ci dopiero zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Gocha, Anna, Oaza

    Dziękuję Wam Dziewczyny, ale tu nie bardzo jest za co chwalić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Antonina, Kankanka, Bean

    Dziękuję. Osóbka w środku już jest.Mam nadzieję, ze sweter spełni swoje zadanie: moja K. potrzebuje ostatnio dużo ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewa, Lucynka, Agata

    Nazwa bloga powstała jako odbicie żartów rodziny.Pytano mnie żartobliwie, czy jeszcze druty nie parzą mi dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Olllq, 3nereida, Anabell

    Sweter był zaczęty 7 listopada, tył i rękawy były podgonione do pierwszych pasków.A przodu nie zaczynałam.Okazało się, że ni starczy włóczki.I sweter dojrzewał.
    Bardzo nie lubię takich odstawionych na boczny tor.
    A co do pasków - przykładasz robiony rękaw do skończonego już kadłubka i wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Antosia i Halinka - jestel

    Mam wrażenie, że K. od razu się w nim dobrze poczuła.Nie jest taka tajemnicza, to moja szwagierka.Marznie bidulka, ale po terapii chemią tak właśnie ponoć jest.


    I jeszcze tak ogólnie dopowiem, że nie odpowiadałam od razu na komentarze, bo chciałam najpierw sama odwiedzić miejsca, w których powinnam zostawić swój komentarz...I trochę mi zeszło.Już ze trzy dni tak piszę i ciągle jestem spóźniona.Rada jest prosta - mniej grzać druty, więcej siedzieć przy komputerze...Zresztą komputerowi bardzo trudno się oprzeć. Na szczęście mój najmłodszy syn nie rezygnuje ze swoich praw do komputera.

    OdpowiedzUsuń
  25. Udał Ci się sweterek:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zestawienie kolorów , pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ladne paseczki i zestawienie kolorystyczne. Wzorek tez bardzo przyjemny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogrodniczka, Theyooka, Basia

    Dziękuję Wam serdecznie, ale ja i tak wiem, że ten sweterek jest tylko na 3+.

    OdpowiedzUsuń
  29. a czemu zdiełaś żłobek na drutach?
    daj obejżeć

    OdpowiedzUsuń
  30. Agatko,
    walczyłam wczoraj z tym nieaktywnym linkiem i nadal się nie udało.Ale wstawiłam.Zadowolona?
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyszła ta bluzeczka i pięknie się prezentuje na właścicielce ,która z pewnością jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  32. lubie sweterki w paski, nawet bardzo,a ten widac ze cieplutki i to najwazniejsze.
    Pozdrawiam i zycze szwagierce duzo ciepelka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie ten żłobek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Alicja 11, U Alojka,, Anka

    O, sweter z pewnością jest ciepły,ale to - jak już napisałam - tylko 3+.Tak pragnę, aby ilość przeszła w jakość!
    Już jest żłobek!Walczyłam o to, by link był aktywny.Mimo wszystko udało się tylko dla manekina, a dla żłóbka nie. I nie wiem, gdzie robię błąd...

    OdpowiedzUsuń