Obserwatorzy

piątek, 15 października 2010

Otrzymałam ...

...takie oto wyróżnienie.Powiedziałabym, że za to, że moje posty i komentarze wymknęły się  z pod kontroli (hihihi!).Bardzo, bardzo dziękuję Joli (u Alojka),że zechciałam wyróżnić mnie .

Jest wiele osób, którym się to wyróżnienie należy.Jola dobrze napisała - fakt, że obserwujemy blog - już jest wyróżnieniem.Po za tym, choć obserwuję dużo blogów, z pewnością są inne, również bardzo zasługujące na to specjalne wyróżnienie.
Ja wybrałam:
Antosię (HobbtyAntosi) - generalnie za życzliwość:za naukę i pomoc w "nagłych wypadkach";
Nivejkę (Zołza z PeGeeRu) - za satyrę i humor;
Pimposhka (Polka w Yorku dzierga) - za radosne dzielenie się swoją wiedzą o farbowaniu i dzianiu .

5 komentarzy:

  1. O! Dziekuje Ci Elu bardzo! Jest mi szalenie milo :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Należało Ci się... gratuluję;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Elu:) Takie wyróżnienia, zawsze i nieodmiennie mnie cieszą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, pieknie dziekuje za Wyroznienie. Jest mi niezmiernie milo.

    OdpowiedzUsuń