Obserwatorzy

poniedziałek, 2 maja 2011

Podziękowanie

   
Bardzo, bardzo, bardzo
dziękuję Wam wszystkim za przesympatyczne życzenia, za pamięć, za to, że jesteście
i czasem do mnie zaglądacie, nawet czytacie.

Z radością zauważam, ze od czasu do czasu przybywa nowy obserwator 
- uprzejmie proszę się rozgościć.

Niestety - nie mam nowych robótek do pokazania.
W święta przestałam robić i trwam w tym marazmie do tej pory. 

Za to ośmieliłam się  na blogu "Myślę sobie..." napisać coś, już dwa odcinki.Jeszcze trzeci będzie taki nudnawy, potem powinno się poprawić.

Tymczasem waruję jak pies - ale przed komputerem - w oczekiwaniu na bardzo ważny mail - a on nie nadchodzi. Nivejko kochana  - jest aż tak źle????

Cudnej wiosny wszystkim życzę, rozkwieconej, rozśpiewanej ptakami, ciepłej i pachnącej!
Radości każdego dnia!  
 

11 komentarzy:

  1. Kochana tkaitko po taaaakich podziękowaniach to serce się raduje.Najważniejsze że się odzywasz i że nie chorujesz.Po tak pracowitym okresie przedświątecznym Przecież przysługuje Ci odpoczynek.Życzę Ci dobrego odpoczywania noi takiej samej wspaniałej wiosny jak Ty nam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jak jest tak miło to ja pozwolę sobie miec do Ciebie prośbę:)))))))))))))))
    Zmień proszę zdjęcie otwierające bloga bo mnie skręca jak patrzę na ten tort:)))))
    Mam ślinotok:)i będę musiała przestac tu zaglądac bo jeszcze trochę a ugryzę monitor:))))
    buziaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam serdecznie.nawet od robótek czasem trzeba odetchnąć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj,odpoczywaj,ale mi się w to nie chce wierzyć że nic nie robisz,bo jak potem pokażesz to nam oko zbieleje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu do czasu trzeba odpocząć .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj od robótek, a jak zatęsknisz, nabierzesz tempa to dopiero nam pokażesz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Życze powodzenia w pisaniu. Pozdrawiam Cię serdecznie i dzięki za podziękowania, ale Tobie też się one należą . Dzięki,że jesteś-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu dziękuję za karteczkę i piękną kurkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swieta oderwaly od robotek nie tylko Ciebie:) Do tego przyroda "wyciaga" nas na spacery z domu:)
    Zobaczysz wena wroci i to ze zdwojona sila!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej! Jestem tutaj
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń