Obserwatorzy

środa, 16 marca 2011

Obrazy Hani








Litwa capriccio I



Senna alejka



Miedwie - cisza wieczorna




Ku morzu


Chciałam Wam pokazać kilka obrazów mojej siostry Hani ze Szczecina.
Tak właśnie maluje.
Oczywiście komputer może przekłamywać kolory.
==============================================

A w sprawach robótkowych:
Jestem w niewoli u kurczaków!!!
Powinnam nawet wysłać SOS,ale już dam sobie spokój.Tak maciupeńko zostało do skończenia swetra Agatki, a ja siedzę cała w kurniku!I nie mogę wyjść!Choroba szydełkowa - to się nazywa.Miewam ją raz na rok, czasem na dwa lata.Żadne leki nie pomagają.Muszę się wychorować do imentu...Koszmar!
Ale .... nareszcie robię takie kurczaki, jakie mi się marzyły! MOJE KURCZAKI !
Kiedyś gdzieś na blogu, dawno temu coś mi tam mignęło.I zginęło.Nie udalo mi sie odnaleźć.A może źle widziałam, źle zapamiętałam, nie tą drogą szłam?Na szczęście juz idę własną dobrą ścieżynką i mam takie kurczątka jak trzeba.
Posted by Picasa

20 komentarzy:

  1. Z kurczakami pewnie Ci się udzieliło.Też nie mogę wyjść z kurnika.A teraz bardzo Ci dziękuję za tą ucztę dla zmęczonych oczu.Przyznam Ci się że gdy napisałaś o siostrze która maluje,zaświtała mi myśl że może uda się zobaczyć chociaż z jeden jej obrazów. Noi proszę .Bardzo dziękuję, są piękne.Najbardziej na moją wyobraźnię zadziałał ten ''Ku morzu''.Pozdrowienia dla Ciebie i wszystkich Twoich Sióstr.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow piękne :)
    pozdrawiam serdecznie :-]

    OdpowiedzUsuń
  3. To masz zdolniachę siostrę!!!Obrazy przepiękne!!!Kiedyś uwielbiałam siedzieć w galeriach !!!Nie wiem czemu teraz tego nie robię ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała Rodzina uzdolniona, już nie będę się dziwić i zastanawiać skąd masz pomysły... Ty masz to w genach;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzinka utalentowana artystycznie - gratulacje. A pejzaże takie dla mnie - nostalgiczne.
    Oj zakokoczą Cię te kury z twego kurnika. Widać jest zapotrzebowanie na wiosenny drób.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Poprostu brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i miałam rację,Rodzina artystycznie uzdolniona:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cisza wieczorna jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się Litwa podoba !
    twoja siostra ma niesamowity talent
    a swetrem się nie przejmuj .

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obrazy!!! Dusza artysty!
    Pozdrowienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Juta
    Na niektórych zdjęciach pokazujących swetry widać fragmenty obrazów mojej siostry.Ale teraz poprosiłam ją o specjalną zgodę na pokazanie kilku jej prac.Te, które wiszą u mnie - już mi się troszkę znudziły.Ale nie jeżdżę do Szczecina i nie dostaję nowych...:)

    Aurelia,
    Dziękuję bardzo!

    Małaala
    Z całą pewnością to sprawa genów.Przypominam sobie rodziców - oni wszystko potrafili zrobić! Takie tez były czasy - jak umiałaś, to miałaś.Przecież bezpośrednio po wojnie nie było w sklepach i nie było w portmonetce...

    Barbaratoja
    Szacuneczek!...I tylko czasu ciągle brak!

    Antonina
    Masz rację - jestem już całkiem zakokoczona! I nie mogę przestać! Jakaś nakręcona, zahipnotyzowana, opętana...

    Beti
    Bardzo dziękuję:)

    Lucynka
    Miło mi.Dziękuję.Bardzo!

    Hds
    Dziękuję z serdecznym uśmiechem:)

    Agajaw
    Mam szczęście, że jesteś tak wyrozumiała.Razem ze swetrem wyślę Ci w ramach wdzięczności jakiegoś ptaka:)

    Guga
    I się romantycznie zrobiło aż do rozklejenia...:)Dziękuję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój pradziadek malował bardzo podobnie, przy czym głównie krajobrazy leśne. Może jakieś pokrewieństwo dusz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne krajobrazy maluje twoja siostra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takie klimaty na obrazach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Senna alejka to dla mnie najpiękniejszy z tych obrazów. Niczego nie brakuje innym, ale ten mnie ujął.
    Zdolniachy jesteście!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kai
    To pewnie i Ty masz coś w genach.Co Ci w duszy gra?

    Tatiana
    Ma pędzle, farby,niech maluje:)A po płótno ze Szczecina przyjeżdża do mnie!Albo prze kogoś to załatwia.

    Nivejka
    Powiedziałam siostrze telefonicznie, że chwalicie.Niech sobie poczyta.

    Kankanka
    Ja nie przepadam za martwą naturą i aktami. postaciami jakimikolwiek.Natomiast pejzaże...

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko,to może ja w ogóle z kurczakami nie będę zaczynała jak one takie zaraźliwe:)))pochwal siostrę ode mnie,pięknie maluje:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdolna masz siostrę. Piękne obrazy. Sama trochę maluję więc tym bardziej doceniam. Kury kury no mnie się też udzieliło i ostatnio tylko kury dziergam-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. taaaak, to nazywam SZTUKA. Piekne obrazy. Ale zdolniachy z Was dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne prace
    senna alejka - to moje klimaty

    OdpowiedzUsuń