Obserwatorzy

czwartek, 10 marca 2011

Wielkanocne ozdoby - podejście trzecie. Ufo-zając.


Kurnik z przyległościami  - ten, co powędrował do Szczecina.



Jakby ktoś miał kłopoty z rozpoznaniem, to na lewo są dwa koguty, a z prawej ich małżonki.


A tak wyglądają dzieci. Że mają charakterek - widać z daleka.



Baranek skromny i grzeczny.Ma złoty dzwoneczek na czymś czerwonym, ale czerwonego nie widać.Natomiast widać, że trzeba mi robić ładniejszą główkę.No cóż - to dopiero mój trzeci baranek...I na dodatek zabrakło drucika do chorągiewki...


Ufo-zając w rzeczywistości jest "morskiego" koloru.Natomiast szaraczek ma wyraźnie wystraszony pyszczek.

16 komentarzy:

  1. widze że wielkanocny nastrój udziela sie tobie
    kaczorki na czwartym zdięciu mnie urzekły
    lubie taki styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiosenny wysyp pięknych kogutów, kurek...
    i po tym można poznać, że wiosna i święta już niedługo!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ela ale produkcja ruszyła faktycznie. Zając ufo jest fajny. Słodkie te kurki i kurczaczki-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu - toż to całą ferma!!!! Świetne, ale barany najpiękniejsze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezmiennie podziwiam :D Ja bym nie miała cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak u Ciebie wesoło i kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kapitalny ten kurnik:)Wesoło tu u Ciebie z taką ferajną:)A zając wygląda nie na ufo-tylko na dobrze odżywionego zająca,jest świetny:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świątecznie i kurnikowo:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piekne, naprawde! Zastanawiam sie tylko nad kurczaczkiem. Wiem, ze korzystalas z mojego wzoru i dlatego cos mi nie pasuje.....Wyszedl jakis inny niz na wzorze. Bardzo ciekawy i zabawny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleś drobiu nadziergała, śliczne są te kurze rodzinki!
    Bardzo podoba mi się zając i ta jego marchewka;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie że Zdecydowałaś się do następnego podejścia.Z kurek moja oblubienica to ta żółta w koszyczku (myśle że pozostałe się na mnie nie pogniewają).Próbowałam robić kurkę ze sznurka.Ale i sznurek za sztywny i kurki wyglądają ładnie kolorowe.Na druciki używam często odgiętego spinacza.Ufo fajny a u szaraczka bardziej widzę zdziwienie a nie wystraszenie.Pozdrawiam i życzę następnego podejścia

    OdpowiedzUsuń
  12. Sono tutti bellissimi, complimenti!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są Twoje ozdoby Wielkanocne ;-)) Piękne ;-))

    OdpowiedzUsuń