Obserwatorzy

środa, 5 maja 2010

Na drutach i w krateczkę





Mam wreszcie przyjemność pokazać sweterek w kratkę wzorowany na robótce Zdzisławy. Modelka mówi, ze jest zadowolona. Kieszonki - choć zrobione - moze będą a moze nie.Pasek z całą pewnością nie.

Robiłam w dwie nitki Dalią i Malwą drutami nr 3.Poszło ok.30 dag szaroniebieskiej i blisko 20 dag czerwonej. A rękaw jest 3/4
Ciekawostką jest plisa na środku przodu. Poniewaz były dwa kolory nici , kazda część przodu musiała mieć zakończenia na szwie bocznym. Oznacza to ze jedna z części przodu jest o rządek krótsza. Wcale tego nie widać.
Pasek zrobiłam zgodnie z instrukcją Antoniny, jednak moja siostra woli bez paska.
Posted by Picasa

5 komentarzy:

  1. Ineresujący sweterk wyszedł - bardzo ciekawie wygląda i dobrze prezentuje się ten dobór kolorów. Gratulacje za realizację udanego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Już finiszuję z "koronką".
    Ale i tak najważniejsze, że moja siostra ze swetra zadowolona. A jaką cudną bluzką mnie obdarowała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zżarło mój komentarz, a się upiera , że opublikowało...Zwierze jedno...
    Kochane Dziewczyny - dzięki.
    I jeszcze Wam powiem, że siostra ze sweterka zadowolona. A jaką śliczną bluzką mnie obdarowała!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweter. Podoba mi się dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń