Obserwatorzy

wtorek, 14 grudnia 2010

Dostałam od Agatki (Agajaw - Patchworkowo)




Podziwiajcie pracę Agatki !!!
W rzeczywistości narzuta jest jeszcze ładniejsza.Nie umiałam jej pokazać na zdjęciu.A jest śliczna!
I już schowana, bo to gwiazdkowy prezent

Agatko, bardzo Ci dziękuję!Wspaniale to uszyłaś!Jestem bardzo zadowolona!
I tych wykrzykników jest chyba z kilometr!Masz buziolki ,uściski mocne i serdeczne!
Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję!
A teraz to bym chciała wiedzieć co mam Tobie przygotować,Właśnie był listonosz z emeryturką i trzeba by po ładne niteczki.Pisz szybko! 
.Posted by Picasa

15 komentarzy:

  1. Narzuta jest naprawdę wspaniała i jeszcze w kolorach, które uwielbiam. Zazdroszczę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ależ ładna!!! Poza tym to niesamowicie dużo pracy. Są jednak pracowite kobiety na tym świecie. Szkoda,że do nich nie należę.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzuta świetna. Zawsze podobał mi się patchwork, ale to nie na mój brak cierpliwości ;)

    Super prezent -zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękną narzutę dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety! Jaka cudna! Agatka ma złote ręce! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzuta super,tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i pasuje na łóżko .a bałam się że będzie za wąska .powiem ci ęlu że wysyłałam ja z pocuciem klęski tu sie marszczy tam nie zachodzi, masakra
    chciałam ją szyć od początku ale brak środków.
    odetchnełam z ulgą jak ci sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczki- Bombeczki Świąteczne i Kochane Moje

    Odpowiem Wam wszystkim jednocześnie - bo tak cudnie chwalicie Agatkę i Jej olbrzymią pracę możecie chwalić jeszcze bardziej - słusznie się to Agacie należy.
    Narzuta jest wypracowana we wszystkich detalach.Agatka ma faktycznie złote łapki.
    Do paczki dołączone były jeszcze słodkości, ale fotografowanie w tajnej atmosferze zupełnie mnie "zakręciło" i nie ma pyszności na zdjęciach.
    Dziękuję jeszcze raz Agaci za narzutę i Wam za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś wspaniałego! Elu, szczęściara z Ciebie!
    Agatko, złote łapki masz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od wczoraj posiadam namacalny dowód wielkiego talentu Agatki ;-))
    Narzuta jest piękna, zdaję sobie sprawę (sama szyję), że nie łatwo szyć takie gabaryty. Efekt końcowy jest cudny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kankanka i Oaza

    Nooo! A spróbowałybyście powiedzieć inaczej :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanką Agaty już od jakiegoś czasu, to świetna i bardzo zdolna dziewczyna!!!
    A teraz będę też fanką Twojego bloga, w wolnej chwili tu wrócę, żeby wszystko obejrzeć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń