Obserwatorzy

środa, 2 czerwca 2010

Kratka dla K.


Niby taki sam, jak dla mojej siostry, ale ten jest dla K., czyli dla siostry mojego męza.I ma długi rękaw. I ma guziki a nie ma kieszeni.
K.powiedziała, ze jest bardzo ciepły i to dla niej najwazniejsze.
No bo zobaczcie co to się porobiło- zeby na przełomie maja i czerwca wazny był ciepły sweter a nie jakieś filigranowe fiu-bździu co to aby biust (i to z grubsza) przykryje.
Sweter robiłam z DALII podwójną nicia na drutach ne 3.
Przy rękawach 3/4 wystarczyły 3 motki niebieskiego,a tu poszło około 35 dag.moze nawet 40,bo przeciez miałam jakieś resztki z poprzedniego swetra.I niecałe dwa motki (20dag) włóczki czerwonej.
Guziki są zabójcze!!!!!K.osobiście kupowała je w Szczecinie - kazdy po 2 zł. W zyciu bym takich nie kupiła.!! szt po 2 zł.Rozbój w biały dzień.Za obrobinę plastiku z dziurką!
K.chciała niebieskie - ale nie było.I tylko te czerwone. Zadnedo wyboru! Z tym, ze była tylko w jednym sklepie.
Z przodu siedem oczek poświęconych jest na zapięcie.Robiłam wzorem ryzu pojedyńczego.Bez dziurek!!!Ołówkiem delikatnie porozsuwałam nici na dziurki, ale radzę K. w miarę mozliwości ich nie rozpinać.
Chciałam zrobić dziurki na szerokość 2 oczek.Wyglądały PASKUDNIE.

W kazdy poniedziałek w "Myślę sobie..." proszę o duchowe wsparcie.
Posted by Picasa

2 komentarze:

  1. Uroczy sweterek! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek i co najważniejsze ciepły.Początek czerwca a tu swetry dalej niezbędne -pozdrawiam i dziękuje za rewizytę u mnie. Będę do Ciebie zaglądać

    OdpowiedzUsuń